• به فروشگاه محصولات خرمایی تنگسیر مارکت خوش آمدید

عرضه فروش مستقیم خرما و محصولات خرمایی تنگسیر با ارسال رایگان درب منزل شما

فرآورده های محصولات خرمایی تولیدی تنگسیر یکی از بهترین برندهای صادارتی خرما و محصولات خرمایی در ایران و جهان است و از کیفیت بالایی برخودار است. این محصول پر طرفدار تا کنون به بیش 20 کشور دنیا صادر شده است. محصولات خرمایی تنگسیر شامل خرما شکلاتی مغزدار و خرما شکلاتی با مغز بادام در طعم های موزی، توت فرنگی ، کاکائویی، نسکافه ای، شیری و شکلات تلخ است. از محصولات خرمایی و خرما شکلاتی میتوان در همه جشن ها و مهمانی ها جهت پذیرایی استفاده نمود . از شکلات خرمایی تنگسیر میتوان به عنوان یک میان وعده عالی، پر انرژی و مقوی به عنوان جایگزین مناسب شکر و شیرینی های پر کالری استفاده نمود همچنین جهت خرید خرما ویژه ماه مبارک رمضان می توان در ماه مبارک رمضان از خرما شکلاتی با مغز بادام تنگسیر نیز استفاده نمایید. فرآورده های خرمایی تنگسیر با قیمت مناسب در فروشگاه رسمی تنگسیر مارکت به صورت مستقیم عرضه شده است و ارسال رایگان درب منزل مشتریان عزیز است تا همه هموطنان عزیز بتوانند کام خود را با محصولات با کیفیت و اصیل ایرانی شیرین کنند.

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

پک هدیه کودکانه خرما شکلاتی کادویی با مغز بادام تنگسیر مجموعه 8 عددی

این مجموعه شامل 8 بسته جعبه ای خرما شکلاتی با بسته بندی زیبا و جذاب کودکانه است و یک هدیه عالی و سالم برای بچه ها است و بچه ها حتما با دیدن آن هیجان زده میشوند. طعم بی نظیر خرمای شکلاتی مغزدار با روکش شکلات و در همه طعم ها ، یک تجربه و خاطره خوش را برای بچه ها بوجود می آورد.
239,000 تومان

خرما شكلاتی کادویی طرح کودک باب اسفنجی

خرما شكلاتی مغزدار کادویی طرح کودک باب اسفنجی تنگسیر در طعم های عالی و خوشمزه یک هدیه عالی برای کودکان و دانش آموزان است که در بسته بندی جذاب و کاملا بهداشتی تهیه شده است. طعم لذیذ خرما با روکش شکلات برای رشد کودکان بسیار مفید است و انرژی و ویتامین های لازم را برای کودک دلبند شما فراهم می کند.
29,900 تومان

خرما شكلاتی کادویی طرح کودک بانی خرگوشه

خرما شكلاتی با مغز بادام طرح کودک بانی خرگوشه تنگسیر در طعم های بی نظیر یک میان وعده عالی برای کودکان است که در بسته بندی جذاب و کاملا بهداشتی تهیه شده است. خرما دارای خواص بسیار مفیدی است و خرما با روکش شکلات همراه با مغز بادام تنگسیر یک غذای بسیار مقوی است و برای رشد کودکان مفید است و انرژی و ویتامین های لازم را برای کودک دلبند شما فراهم می کند.
29,900 تومان

خرما شکلاتی با مغز بادام تنگسیر پک 6 عددی 500 گرمی

شکلات پذیرایی خرمایی مغزدار با طعم های متنوع شکلاتی ، نسکافه ای ، موزی ، توت فرنگی، شیری، شکلات تلخ یا شکلات سیاه رژیمی، یک میان وعده عالی و نیز برای دور همی ها و مهمانی های خانوادگی و اداری است. در این پک 6 بسته 500 گرمی از هر طعم وجود دارد.
930,000 تومان

خرما شکلاتی تلخ با مغز بادام تنگسیر مقدار 250 گرم

خرمای شکلاتی تلخ از بهترین نوع خرمای جنوب، شکلات تلخ و مغز بادام تشکیل شده است. این محصول یکی از پر طرفدارترین نوع خرما شکلاتی در ایران به شما می رود و مصرف آن برای همه افراد مفید است. مصرف روزانه این محصول سالم و مقوی با یک لیوان شیر ضامن سلامتی شما و افزایش سطح ایمنی بدن شما خواهد شد.
85,000 تومان

خرما شکلاتی تلخ با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما شکلاتی تلخ با مغز بادام تنگسیر ترکیبی از خرمای با مغز بادام با روکشی از شکلات خالص سیاه یا تلخ است و انتخابی مناسب برای میان وعده و پذیرایی شماست. طعم شیرین خرما با مغز بادام در کنار کاکائو تلخ شما را شگفت زده می کند و به شما آرامش و نشاط می بخشد.
155,000 تومان

خرما شکلاتی توت فرنگی با مغز بادام تنگسیر مقدار 250 گرم

خرما شکلاتی توت فرنگی با مغز بادام تنگسیر، ترکیبی بی نظیر از خرما با مغز بادام و روکش شکلات با طعم طبیعی توت فرنگی است و مناسب برای پذیرایی و مهمانی ویژه شماست.
85,000 تومان

خرما شکلاتی توت فرنگی با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما شکلاتی مغزدار با طعم توت فرنگی تنگسیر 500 گرمی، یکی از محبوبترین طعم های خرما شکلاتی با روکش طعم توت فرنگی در جهان است. طعم بی نظیر توت فرنگی با ترکیب خرما و بادام شما را هیجان زده می کند.
155,000 تومان

خرما شکلاتی شیری با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما شکلاتی شیری با مغز بادام تنگسیر، ترکیبی از شکلات، خرما و مغز بادام است که با شیر نیز طعم دار شده است و کام شما را شیرین می کند و شادی و نشاط را برای شما به ارمغان می آورد.
155,000 تومان