• به فروشگاه محصولات خرمایی تنگسیر مارکت خوش آمدید

عرضه فروش مستقیم خرما و محصولات خرمایی تنگسیر با ارسال رایگان درب منزل شما

فرآورده های محصولات خرمایی تولیدی تنگسیر یکی از بهترین برندهای صادارتی خرما و محصولات خرمایی در ایران و جهان است و از کیفیت بالایی برخودار است. این محصول پر طرفدار تا کنون به بیش 20 کشور دنیا صادر شده است. محصولات خرمایی تنگسیر شامل خرما شکلاتی مغزدار و خرما شکلاتی با مغز بادام در طعم های موزی، توت فرنگی ، کاکائویی، نسکافه ای، شیری و شکلات تلخ است. از محصولات خرمایی و خرما شکلاتی میتوان در همه جشن ها و مهمانی ها جهت پذیرایی استفاده نمود . از شکلات خرمایی تنگسیر میتوان به عنوان یک میان وعده عالی، پر انرژی و مقوی به عنوان جایگزین مناسب شکر و شیرینی های پر کالری استفاده نمود همچنین جهت خرید خرما ویژه ماه مبارک رمضان می توان در ماه مبارک رمضان از خرما شکلاتی با مغز بادام تنگسیر نیز استفاده نمایید. فرآورده های خرمایی تنگسیر با قیمت مناسب در فروشگاه رسمی تنگسیر مارکت به صورت مستقیم عرضه شده است و ارسال رایگان درب منزل مشتریان عزیز است تا همه هموطنان عزیز بتوانند کام خود را با محصولات با کیفیت و اصیل ایرانی شیرین کنند.

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

خرما شکلاتی کاکائویی با مغز بادام تنگسیر مقدار 250 گرم

خرما شکلاتی کاکائویی با مغز بادام تنگسیر یکی از محصولات فوق‌العاده خوشمزه تنگسیر مارکت است که طرفداران بسیار زیادی دارد خرمای مغزدار شکلاتی است. طعم بی نظیر شکلات کاکائو به همراه خرما یک روز پر انرژی و نشاط آور را برای شما به دنبال خواهد داشت.
115,000 تومان

خرما شکلاتی کاکائویی با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما شکلاتی کاکائویی با مغز بادام تنگسیر از بهترین نوع خرما، شکلات و مغز بادام تشکیل شده است این محصول پر طرفدار جایگزینی مناسب برای قند و شیرینی است و ارزش غذایی بالایی دارد و یک میان وعده دلچسب و مفید برای شما است.
219,000 تومان