• به فروشگاه محصولات خرمایی تنگسیر مارکت خوش آمدید

خرما شكلاتی کادویی طرح کودک باب اسفنجی

خرما شكلاتی مغزدار کادویی طرح کودک باب اسفنجی تنگسیر در طعم های عالی و خوشمزه یک هدیه عالی برای کودکان و دانش آموزان است که در بسته بندی جذاب و کاملا بهداشتی تهیه شده است. طعم لذیذ خرما با روکش شکلات برای رشد کودکان بسیار مفید است و انرژی و ویتامین های لازم را برای کودک دلبند شما فراهم می کند.
تولید کننده: تنگسیر
شناسه کالا در انبار: TNG-139914
29,900 تومان

خرما شکلاتی کادویی طرح باب اسنفجی، یک هدیه شیرین و مقوی برای کودکان و دانش آموزان است. خرما بدلیل ویتامین های سرشار و خواص مفید آن برای رشد کودکان و هوش بچه ها بسیار مفید است و خرمای شکلاتی با مغز بادام در بسته بندی طرح باب اسنفجی تنگسیر با بسته بندی جذاب و مورد علاقه کودکان و دانش آموزان یک میان وعده عالی و خوشمزه برای دلبند شماست. ما در کارخانه محصولات خرمایی تنگسیر می کوشیم همواره از بهترین مواد اولیه و خرمای تازه درجه 1 از نخلستان های بوشهر استفاده می کنیم و فرآیند فرآوری خرما را بدون دخالت دست و بصورت مکانیزه و در فضای کاملا بهداشتی ماده و به بازارهای جهانی صادر کنیم.

مشخصات محصول
نام ویژگیمقدار ویژگی
ابعاد5 × 11 × 15 cm
رنگ بسته
 
طعمهمه طعم ها ( شیری، کاکائویی، موزی، توت فرنگی، نسکافه ای، شکلات تلخ )
مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

خرما شكلاتی کادویی طرح کودک بانی خرگوشه

خرما شكلاتی با مغز بادام طرح کودک بانی خرگوشه تنگسیر در طعم های بی نظیر یک میان وعده عالی برای کودکان است که در بسته بندی جذاب و کاملا بهداشتی تهیه شده است. خرما دارای خواص بسیار مفیدی است و خرما با روکش شکلات همراه با مغز بادام تنگسیر یک غذای بسیار مقوی است و برای رشد کودکان مفید است و انرژی و ویتامین های لازم را برای کودک دلبند شما فراهم می کند.
29,900 تومان

خرما شکلاتی کاکائویی با مغز بادام تنگسیر مقدار 250 گرم

خرما شکلاتی کاکائویی با مغز بادام تنگسیر یکی از محصولات فوق‌العاده خوشمزه تنگسیر مارکت است که طرفداران بسیار زیادی دارد خرمای مغزدار شکلاتی است. طعم بی نظیر شکلات کاکائو به همراه خرما یک روز پر انرژی و نشاط آور را برای شما به دنبال خواهد داشت.
85,000 تومان

خرما شکلاتی مخلوط با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما شکلاتی مخلوط با مغز بادام تنگسیر ترکیبی از خرمای با روکش شکلاتی در طعم های مختلف کاکائویی، موزی، شکلات تلخ،توت فرنگی، نسکافه، شیری است و انتخابی مناسب برای میان وعده و پذیرایی شماست. طعم شیرین خرما با مغز بادام در طعم های مختلف در یک بسته یکجا شما را شگفت زده می کند و به شما آرامش و نشاط می بخشد.
155,000 تومان

خرما شکلاتی موزی با مغز بادام تنگسیر مقدار 250 گرم

خرما شکلاتی مغزدار موزی تنگسیر یک محصول محبوب با خرمای با مغز بادام با روکش شکلاتی و موز است. طعم بسیار خوشمزه و پر طرفدار این محصول تجربه یک روز شاد و پر انرژی را برای شما به ارمغان می آورد.
85,000 تومان