• به فروشگاه محصولات خرمایی تنگسیر مارکت خوش آمدید

خرما شکلاتی تلخ با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما شکلاتی تلخ با مغز بادام تنگسیر ترکیبی از خرمای با مغز بادام با روکشی از شکلات خالص سیاه یا تلخ است و انتخابی مناسب برای میان وعده و پذیرایی شماست. طعم شیرین خرما با مغز بادام در کنار کاکائو تلخ شما را شگفت زده می کند و به شما آرامش و نشاط می بخشد.
تولید کننده: تنگسیر
شناسه کالا در انبار: TNG-145044478
219,000 تومان

خرما شکلاتی کاکائویی تلخ 500 گرمی

یکی از محصولات فوق‌العاده خوشمزه ارائه‌ شده در تنگسیر مارکت خرماهای مغزدار شکلاتی هستند. خرما شکلاتی تلخ 500 گرمی با مغز بادام ، از خرما، شکلات تلخ، شکلات و مغز بادام تشکیل شده است. ابتدا هسته خرما از آن جدا می‌شود، سپس مغز بادام به‌ جای هسته خرما قرار می‌گیرد و درنهایت آغشته به نسکافه و اندکی شکلات می‌شود.

خواص بادام

بادام مقادیر عظیمی از مواد مغذی نظیر فیبر، پروتئین، چربی ، منگنز و منیزیم دارد.  بادام منبعی غنی از آنتی اکسیدان است. بادام کنترل کننده قند خون می باشد و همچنین به علت وجود منیزیم در آن برای کنترل فشار خون مؤثراست. از طرف دیگر بادام می‌تواند سطح کلسترول بدن را پایین بیاورد بنابراین بادام به طور شگفت‌آوری برای کاهش وزن موثر است. بادام از سرطان جلوگیری می کند، قدرت مغز را بهبود می بخشد، استخوان ها و دندان ها را تقویت و کم خونی را درمان می کند و برای عضلات مفید است.

خواص نسکافه

شکلات تلخ هنگامی که کاکائو به مقدار بالا مصرف می‌شود، شواهد نشان می‌دهد که فلونوول‌های موجود در کاکائو باعث کاهش فشار خون و کلسترول، افزایش قدرت ادراک مغز، و همچنین باعث کاهش ریسک مبتلا شدن به دیابت می‌شود. رژیمهای غذایی که حاوی آنتی‌اکسیدان‌های بالا هستند مثل کاکائو، میوه‌جات، سبزیجات باعث افزایش سلامتی انسان‌ها می‌شوند. این رژیمها همچنین باعث کاهش و به تأخیر انداختن بیماری‌هایی مانند بیماری‌های قلبی و عروقی و دیابت و برخی سرطانها و اختلالات مربوط به افزایش سن نیز می‌شوند.

خواص خرما

خرما خاصیت آنتی اکسیدانی و همچنین ضد باکتری و ضد سرطانی دارد. مطالعات جدید نشان می دهند که خصوصیت آنتی اکسیدانی خرما و شیره خرما می تواند نقش اثرگذاری در مقابله با رادیکال های آزاد موجود در بدن داشته باشد و همچنین می تواند در از بین بردن بسیاری از باکتری ها و عوامل بیماری زا در بدن انسان اثر گذار باشند و ایمنی بدن را بالا ببرند.

همه این خواص در یک  محصول به نام خرما شکلاتی نسکافه ای 450 گرمی با مغز بادام گرد آمده اند.

مشخصات محصول
نام ویژگیمقدار ویژگی
ابعاد210 × 105 × 290 mm
رنگ بسته
 
طعمنسکافه ، قهوه
تعداد موجود در بستهبر اساس اندازه و وزن هر عدد خرما بین 34 تا 40 عدد متغییر است
وزن450 گرم
مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

خرما شکلاتی نسکافه‌ایی با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما شکلاتی نسکافه‌ایی با مغز بادام تنگسیر ترکیبی از خرمای با مغز بادام با روکشی از شکلات و نسکافه است و انتخابی مناسب برای میان وعده و پذیرایی شماست. طعم شیرین خرما با مغز بادام در کنار قهوه شما را شگفت زده می کند و به شما آرامش و نشاط می بخشد.
219,000 تومان

خرما شکلاتی کاکائویی با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما شکلاتی کاکائویی با مغز بادام تنگسیر از بهترین نوع خرما، شکلات و مغز بادام تشکیل شده است این محصول پر طرفدار جایگزینی مناسب برای قند و شیرینی است و ارزش غذایی بالایی دارد و یک میان وعده دلچسب و مفید برای شما است.
219,000 تومان

خرما شکلاتی مخلوط با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما شکلاتی مخلوط با مغز بادام تنگسیر ترکیبی از خرمای با روکش شکلاتی در طعم های مختلف کاکائویی، موزی، شکلات تلخ،توت فرنگی، نسکافه، شیری است و انتخابی مناسب برای میان وعده و پذیرایی شماست. طعم شیرین خرما با مغز بادام در طعم های مختلف در یک بسته یکجا شما را شگفت زده می کند و به شما آرامش و نشاط می بخشد.
219,000 تومان