• به فروشگاه محصولات خرمایی تنگسیر مارکت خوش آمدید

خرما شکلاتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

خرما شکلاتی یک محصول خوشمزه و مفید برای سلامتی است و میتواند جایگزینی مناسب برای قند و شکر باشد. همه ما  معمولا در جشن ها و مهمانی ها از شیرینی و کیک برای پذیرایی استفاده میکنیم، و کمتر کسی از خرما برای پذیرایی در جشن استفاده می کند و این یک باور غلط است. اما حالا یک خبر خوب این است که خرما با مغز بادام و روکش شکلاتی در طعم های مختلف توسط شرکت تنگسیر تولید می شود و طعم های بسیار پر طرفداری دارد و توانسته جایگاه ویژه ای در مهمانی ها کسب کند.

اما ویژگی یک خرما شکلاتی خوب چی هست ؟

برای پاسخ به این سوال باید به مواد اولیه و کیفیت مواد خرما شکلاتی اشاره کنیم.

اول از همه نوع و کیفیت خرما است. خرما باید تازه و از بهترین نوع باشد تا بتواند شکل و ظاهر مطلوبی برای خرما شکلاتی داشته باشد.

دوم اینکه بادام و کیفیت بادام باید درجه 1 باشد و از بهترین نوع بادام باشد تا بتواند طعم غافلگیر کننده ای را برای مصرف کننده ایجاد کند.

سوم روکش شکلاتی است که خرما را پوشانده است. کیفیت و عطر و طعم شکلات باید از درجه بالایی برخودار باشد تا بتواند شکل ، ظاهر و طعم مناسبی به خرما بدهد. اندازه شیرینی شکلات باید به اندازه مناسب باشد که دل مصرف کننده را نزند.

خرما شکلاتی های تنگسیر در طعم های موزی، توت فرنگی، نسکافه ای، شکلاتی، شیری و شکلات تلخ همه این موارد را داراست و از کیفیت بالایی برخودار است. پیشنهاد میکنیم یکبار استفاده کنید تا کام شما هم شیرین شود.