• به فروشگاه محصولات خرمایی تنگسیر مارکت خوش آمدید

خرما شکلاتی شیری با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما شکلاتی شیری با مغز بادام تنگسیر، ترکیبی از شکلات، خرما و مغز بادام است که با شیر نیز طعم دار شده است و کام شما را شیرین می کند و شادی و نشاط را برای شما به ارمغان می آورد.
تولید کننده: تنگسیر
شناسه کالا در انبار: TNG-1450445
155,000 تومان

خرما شکلاتی شیری 500 گرمی تنگسیر

خرما شکلاتی شیری 500 گرمی یک انتخاب مناسب برای پذیرایی ها و همینطور برای تغذیه دانش آموزان در مدرسه است. خرما شکلاتی شیری 500 گرمی ترکیبی از شکلات، خرما و مغز بادام است که با شیر نیز طعم دار شده است. خرما شکلاتی شیری 500 گرمی یکی از خوشمزه ترین محصولات موجود تنگسیر می باشد.

خواص شیر

شیر سموم بدن را خنثی می کند از طرف دیگر شیر می‌تواند موجب بهبود رشد کودکان شود. شیر خود به تنهایی موجب افزایش انرژی بدن می‌شود و اگر همراه با خرما مصرف شود به سرعت می‌تواند انرژی بدن را افزایش دهد، همچنین شیر موجب کاهش استرس و افسردگی می شود و در ساخت ماهیچه ها و عضلات بسیار موثر است. ترکیب شیر و خرما برای حفظ سلامت پوست و مو بسیار موثر است.

خواص شکلات

شکلات باعث کاهش فشار خون و تسهیل گردش خون می شود. از دیگر خواص شکلات می توان به احساس نشاط و رفع خستگی اشاره نمود. شکلات می‌تواند از پوکی استخوان جلوگیری کند و سرعت پیشرفت آن را کاهش دهد. شکلات از خشکی پوست جلوگیری می‌کند و پوست را در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می‌کند. بنابراین باعث جوان شدن پوست می‌شود و آکنه را درمان می نماید. البته به خاطر داشته باشید که مصرف زیاد شکلات باعث افزایش وزن می شود. همچنین ممکن است مصرف زیاد آن موجب بی‌خوابی در انسان گردد.

ارزش غذایی خرما

از چندین هزار سال پیش خرما به عنوان یک منبع غذایی پر انرژی شناخته شده است. نزدیک به سه چهارم از ماده خشک موجود در خرما را قند تشکیل می‌دهد.  مقادیری از ویتامینهای A, B1, B2   همراه با مقادیر زیادی اسید نیکوتینیک در خرما وجود دارد. انواع خرما را به عنوان منابع مهم آهن و پتاسیم می شناسند که مقادیر چشمگیری از کلسیم کلر منیزیم و گوگرد نیز در آنها یافت می شود. علاوه بر این مقدار فراوانی فسفر نیز در این میوه وجود دارد. ۱۶ نوع مختلف از انواع اسیدهای آمینه هم در خرما شناخته شده است.

خواص بادام

بادام مقادیر عظیمی از مواد مغذی نظیر فیبر، پروتئین، چربی ، منگنز و منیزیم دارد.  بادام منبعی غنی از آنتی اکسیدان است. بادام کنترل کننده قند خون می باشد و همچنین به علت وجود منیزیم در آن برای کنترل فشار خون مؤثراست. از طرف دیگر بادام می‌تواند سطح کلسترول بدن را پایین بیاورد بنابراین بادام به طور شگفت‌آوری برای کاهش وزن موثر است. بادام از سرطان جلوگیری می کند، قدرت مغز را بهبود می بخشد، استخوان ها و دندان ها را تقویت و کم خونی را درمان می کند و برای عضلات مفید است.

بایستی حواسمان باشد که در مصرف هیچ چیز از حد اعتدال خارج نشویم. خرما شکلاتی شیری 500 گرمی نیز از این قاعده مستثنا نیست و به علت اینکه کالری زیادی دارد نباید در مصرف آن زیاده‌روی کرد.

مشخصات محصول
نام ویژگیمقدار ویژگی
ابعاد210 × 105 × 290 mm
رنگ بسته
 
طعمشیر و شکلات
تعداد موجود در بستهبر اساس اندازه و وزن هر عدد خرما بین 34 تا 40 عدد متغییر است
وزن450 گرم
مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

خرما شکلاتی کاکائویی با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما شکلاتی کاکائویی با مغز بادام تنگسیر از بهترین نوع خرما، شکلات و مغز بادام تشکیل شده است این محصول پر طرفدار جایگزینی مناسب برای قند و شیرینی است و ارزش غذایی بالایی دارد و یک میان وعده دلچسب و مفید برای شما است.
155,000 تومان

خرما شکلاتی نسکافه‌ایی با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما شکلاتی نسکافه‌ایی با مغز بادام تنگسیر ترکیبی از خرمای با مغز بادام با روکشی از شکلات و نسکافه است و انتخابی مناسب برای میان وعده و پذیرایی شماست. طعم شیرین خرما با مغز بادام در کنار قهوه شما را شگفت زده می کند و به شما آرامش و نشاط می بخشد.
155,000 تومان

خرما شکلاتی موزی با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما مغزدار شکلاتی موزی با مغز بادام تنگسیر یک شکلات خرمایی با مغز بادام است که با روکش با شکلات و موز است، این محصول یک میان وعده عالی است و برای پذیرایی ویژه در جشن های شما مناسب است و طعم بی نظیر آن مهمامانان شما را غافلگیر خواهد کرد.
155,000 تومان

خرما شکلاتی تلخ با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما شکلاتی تلخ با مغز بادام تنگسیر ترکیبی از خرمای با مغز بادام با روکشی از شکلات خالص سیاه یا تلخ است و انتخابی مناسب برای میان وعده و پذیرایی شماست. طعم شیرین خرما با مغز بادام در کنار کاکائو تلخ شما را شگفت زده می کند و به شما آرامش و نشاط می بخشد.
155,000 تومان