• به فروشگاه محصولات خرمایی تنگسیر مارکت خوش آمدید

خرما شکلاتی مخلوط با مغز بادام تنگسیر 1000 گرمی

شناسه کالا در انبار: TNG-14522425145
429,000 تومان

در خرما شکلاتی مغزدار کاکائویی «تنگسیر» مواد مغذی همچون خرما به میزان 75 درصد ( خرمای خاص که نسبت به سایر خرماها طبع گرم کمتری دارد)و بادام به میزان 15 درصد ( بادام درختی تفت داده شده و بسیار ترد و خوشمزه )وجود دارد که با روکش 10 درصدی شکلات ( شکلات مخصوص تنگسیر ) با طعم‌ کاکائو محصولی بسیار مقوی و تقریبا ارگانیک را در اختیار مشتریان و خصوصا کسانی که به دنبال استفاده از محصولات ارگانیک هستند قرار داده است. مهم‌ترین خاصیت خرما شکلاتی، انرژی‌زا بودن آن است و این محصول میان ‌وعده‌ای عالی ، مخصوصا برای دانش‌آموزان، دانشجویان و ورزشکاران نیز به حساب می‌آید همچنین خرما و بادام در تقویت حافظه نیز نقش بسزایی دارد.علاوه بر این خاصیت گرما بخشی خرما و دانه روغنی بادام در روزهای سرد سال اهمیت بیشتری پیدا می‌کند چراکه در چنین روزهایی بدن به انرژی و گرمای بیشتری نیاز خواهد داشت.

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

خرما شکلاتی تلخ با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما شکلاتی تلخ با مغز بادام تنگسیر ترکیبی از خرمای با مغز بادام با روکشی از شکلات خالص سیاه یا تلخ است و انتخابی مناسب برای میان وعده و پذیرایی شماست. طعم شیرین خرما با مغز بادام در کنار کاکائو تلخ شما را شگفت زده می کند و به شما آرامش و نشاط می بخشد.
219,000 تومان

خرما شکلاتی مخلوط با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما شکلاتی مخلوط با مغز بادام تنگسیر ترکیبی از خرمای با روکش شکلاتی در طعم های مختلف کاکائویی، موزی، شکلات تلخ،توت فرنگی، نسکافه، شیری است و انتخابی مناسب برای میان وعده و پذیرایی شماست. طعم شیرین خرما با مغز بادام در طعم های مختلف در یک بسته یکجا شما را شگفت زده می کند و به شما آرامش و نشاط می بخشد.
219,000 تومان

خرما شکلاتی نسکافه‌ایی با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما شکلاتی نسکافه‌ایی با مغز بادام تنگسیر ترکیبی از خرمای با مغز بادام با روکشی از شکلات و نسکافه است و انتخابی مناسب برای میان وعده و پذیرایی شماست. طعم شیرین خرما با مغز بادام در کنار قهوه شما را شگفت زده می کند و به شما آرامش و نشاط می بخشد.
219,000 تومان