• به فروشگاه محصولات خرمایی تنگسیر مارکت خوش آمدید

خرما شکلاتی کادویی طرح کهکشان تنگسیر

خرما شکلاتی مغزدار جعبه ای کادویی طرح کهکشانی تنگسیر در طعم های مختلف یک هدیه و انتخاب عالی برای مهمانی ها و جشن های شما است. خرما شکلاتی های تنگسیر از بهترین نوع خرمای بوشهر تهیه و بصورت کاملا بهداشتی هسته آن جدا شده و با بادام تازه پرشده است و روکشی از شکلات در یک فرآیند کاملا مکانیزه و بهداشتی برروی آن قرارداده شده است. طرح کهکشان دستچینی از همه طعم ها در کنار هم بصورت شیک و مجلسی است و برای هدیه به بهترین دوستان یا آشنایان شما و یا پذیرایی از مهمان هایتان یک انتخاب عالی و با سلیقه است و همه را مجذوب خواهد کرد.
تولید کننده: تنگسیر
شناسه کالا در انبار: TNG-139911
259,000 تومان

Tangesir chocolate dates galaxy gift box

خرما شکلاتی کادویی طرح کهشکان تنگسیر، کهکشانی از همه طعم های بی نظیر خرما با مغز بادام و روکش شکلات است، فروش خرمای شکلاتی با قیمت مناسب در سایت تنگسیر مارکت با ارسال رایگان.

شکلات خرمایی جعبه ای پذیرایی تنگسیر، یک هدیه عالی برای مهمانی ها و جشن های شما است. این جعبه 550 گرمی ، حاوی شکلات خرمایی مغزدار از همه طعم های خرما شکلاتی است .

مشخصات محصول
نام ویژگیمقدار ویژگی
ابعاد39 × 29 × 5 cm
رنگ بسته
 
تعداد موجود در بسته40 عدد
طعمهمه طعم ها ( شیری، کاکائویی، موزی، توت فرنگی، نسکافه ای، شکلات تلخ )
مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

خرما شکلاتی کاکائویی با مغز بادام تنگسیر مقدار 250 گرم

خرما شکلاتی کاکائویی با مغز بادام تنگسیر یکی از محصولات فوق‌العاده خوشمزه تنگسیر مارکت است که طرفداران بسیار زیادی دارد خرمای مغزدار شکلاتی است. طعم بی نظیر شکلات کاکائو به همراه خرما یک روز پر انرژی و نشاط آور را برای شما به دنبال خواهد داشت.
85,000 تومان

خرما شکلاتی نسکافه‌ایی با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما شکلاتی نسکافه‌ایی با مغز بادام تنگسیر ترکیبی از خرمای با مغز بادام با روکشی از شکلات و نسکافه است و انتخابی مناسب برای میان وعده و پذیرایی شماست. طعم شیرین خرما با مغز بادام در کنار قهوه شما را شگفت زده می کند و به شما آرامش و نشاط می بخشد.
155,000 تومان

خرما شکلاتی تلخ با مغز بادام تنگسیر مقدار 250 گرم

خرمای شکلاتی تلخ از بهترین نوع خرمای جنوب، شکلات تلخ و مغز بادام تشکیل شده است. این محصول یکی از پر طرفدارترین نوع خرما شکلاتی در ایران به شما می رود و مصرف آن برای همه افراد مفید است. مصرف روزانه این محصول سالم و مقوی با یک لیوان شیر ضامن سلامتی شما و افزایش سطح ایمنی بدن شما خواهد شد.
85,000 تومان

خرما شکلاتی موزی با مغز بادام تنگسیر مقدار 250 گرم

خرما شکلاتی مغزدار موزی تنگسیر یک محصول محبوب با خرمای با مغز بادام با روکش شکلاتی و موز است. طعم بسیار خوشمزه و پر طرفدار این محصول تجربه یک روز شاد و پر انرژی را برای شما به ارمغان می آورد.
85,000 تومان