• به فروشگاه محصولات خرمایی تنگسیر مارکت خوش آمدید

محصول برچسب خورده با "خرما مغزدار شکلاتی"

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

خرما شکلاتی تلخ با مغز بادام تنگسیر مقدار 250 گرم

خرمای شکلاتی تلخ از بهترین نوع خرمای جنوب، شکلات تلخ و مغز بادام تشکیل شده است. این محصول یکی از پر طرفدارترین نوع خرما شکلاتی در ایران به شما می رود و مصرف آن برای همه افراد مفید است. مصرف روزانه این محصول سالم و مقوی با یک لیوان شیر ضامن سلامتی شما و افزایش سطح ایمنی بدن شما خواهد شد.
85,000 تومان

خرما شکلاتی توت فرنگی با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما شکلاتی مغزدار با طعم توت فرنگی تنگسیر 500 گرمی، یکی از محبوبترین طعم های خرما شکلاتی با روکش طعم توت فرنگی در جهان است. طعم بی نظیر توت فرنگی با ترکیب خرما و بادام شما را هیجان زده می کند.
155,000 تومان

خرما شکلاتی موزی با مغز بادام تنگسیر مقدار 250 گرم

خرما شکلاتی مغزدار موزی تنگسیر یک محصول محبوب با خرمای با مغز بادام با روکش شکلاتی و موز است. طعم بسیار خوشمزه و پر طرفدار این محصول تجربه یک روز شاد و پر انرژی را برای شما به ارمغان می آورد.
85,000 تومان

خرما شکلاتی موزی با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما مغزدار شکلاتی موزی با مغز بادام تنگسیر یک شکلات خرمایی با مغز بادام است که با روکش با شکلات و موز است، این محصول یک میان وعده عالی است و برای پذیرایی ویژه در جشن های شما مناسب است و طعم بی نظیر آن مهمامانان شما را غافلگیر خواهد کرد.
155,000 تومان

خرما شکلاتی کاکائویی با مغز بادام تنگسیر مقدار 250 گرم

خرما شکلاتی کاکائویی با مغز بادام تنگسیر یکی از محصولات فوق‌العاده خوشمزه تنگسیر مارکت است که طرفداران بسیار زیادی دارد خرمای مغزدار شکلاتی است. طعم بی نظیر شکلات کاکائو به همراه خرما یک روز پر انرژی و نشاط آور را برای شما به دنبال خواهد داشت.
85,000 تومان

خرما شکلاتی کاکائویی با مغز بادام تنگسیر مقدار 500 گرم

خرما شکلاتی کاکائویی با مغز بادام تنگسیر از بهترین نوع خرما، شکلات و مغز بادام تشکیل شده است این محصول پر طرفدار جایگزینی مناسب برای قند و شیرینی است و ارزش غذایی بالایی دارد و یک میان وعده دلچسب و مفید برای شما است.
155,000 تومان